"Els veïns estan cansats de veure obres contínues a les voreres”
ENTREVISTA Francesc López Guardiola Regidor de l'àrea de Manteniment i Via Pública de Badalona "Els veïns estan cansats de veure obres contínues a les voreres” MIQUEL BORRÁS A i nicitiva de l'àrea de Man-teniment i Via Pública de Badalona, s'ha constituït una missió de treball que agrupa aquest ajuntament amb els de Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià del Besòs, Montgat i Tiana, per intentar coordinar l'acció de les empreses de subministres que actuen en el seu territori. -¿Quins temes es tracta-ran en aquesta comissió de treball? - El que pretenem primer és fer un llistat de conflictes entre els nostres ajuntaments i les companyies de serveis, i mirar de fer alguna pressió conjunta des de l'administració. Intentarem també unificar les ordenances municipals que regulen les obres d'aquestes companyies en la via pública i, en un termini més llarg, procurarem que a totes les noves vies de comunicació hi hagi galeries de serveis que unif...